Pages

Minggu, 19 Juni 2011

HI, I'M WIGY NOT PIGY!!!

hi, i’m wigy!
what??!!! pigy???!! (voice from long distance)
nope!! isn’t pigy but wigy , w-i-g-y. yep dont forget that! because i’m not son of pig. than i'm just an ordinary boy, but i always dream to be a special boy.
that was introduction from me, a handsome boy.
wait for my next post!
open this, this is my another blog in tumblr : ramadhanwigy.tumblr.com
@ramadhanwigy
                                                 ****
hi, gue wigy
apa??!! pigy???!! (suara dari kejauhan)
bukan!! bukan pigy tapi wigy , w-i-g-y. yep jangan lupa itu! karana gue bukan bocah lelaki dari bab. lalu gue hanya seorang bocah lelaki biasa, tapi gue selalu bermimpi untuk menjadi spesial.
itu adalah perkenalan dari gue, seorang pejantan ganteng
tunggu post gue selanjutnya!
buka juga, ini adalah blog gue yang lainnya di tumblr : ramadhanwigy.tumblr.com
@ramadanwigy

0 komentar:

Posting Komentar